ReisburovanderWerf.reismee.nl

Weekend "The Sky has no limits"

Een paar weken geleden kwam er een uitnodiging binnen van Oad Reizen om je in te schrijven voor een weekend Turkije. Wij, Stefanie en Daphne, schreven ons hierop in en werden ingeloot. Zaterdagochtend 6 februari was het zover, om 6 uur werden wij op Schiphol verwacht. Het was vroeg, maar we hadden er zin in. We vlogen met Sky Airlines en hadden een nieuw toestel met leren stoelen! De vlucht was prima en om 13.00 uur Turkse tijd landen we in Antalya. Met bussen werden we naar hotel IC Santai in Belek gebracht (5 bussen vol met reisadviseurs) waar we een lunch hadden in het buffetrestaurant. Na de lunch konden we het complex verkennen in het zonnetje. 's Avonds werden we naar het hotel Adem & Eve gebracht, voor een cocktail, galadiner en feestavond. De eigenaar van Sky Airlines had dit mogelijk gemaakt, omdat hij namelijk ook het hotel in zijn bezit heeft.... Dit iseen super modern, strak en wit ingericht hotel en we waren er toch wel even ondersteboven van. Het diner was echt heel uitgebreid en luxe en tussendoor konden we de kamers van het hotel bekijken. Deze zijn ook helemaal in het wit ingericht, voorzien van gekleurde sfeerverlichting. Toen het tijd was voor de feestavond wisten we niet wat ons overkwam, een zaal zo groot en mooi! De ruimte is 175 meter lang en het plafond vol met kleine spiegeltjes. Er staat een bar in van 96 meter lang en verder is er dansruimte en zitgelegenheid. We hadden muziek vanDJ Jens Timmermans van Radio 538 en de voetjes gingen van de vloer. De volgende dag vertrokken we voor de excursie Aspendos en Perge (antieke stad/theather en opgravingen). Dit was erg interessant, alleen hadden we de pech dat het heel slecht weer was. Omdat de excursie wat vroeger was afgelopen vanwege het weer, konden we nog even rondkijken op een bazaar. Hadden we dat ook meteen gezien. Onze vlucht terug naar huis (jaja, het was echt een heel kort studietripje) ging om 18.10 en om 21.15 Nederlandse tijd waren we weer terug in ons landje. We hebben niet heel veel gezien en nog niet alles was klaar voor het zomerseizoen, maar we hebben een goede indruk gekregen van Belek en omgeving. De transfertijd is niet lang en in de buurt heb je ook nog wat te zien, als je dat zou willen. Ook voor de golfliefhebbers is het een mooi gebied, omdat hier de nieuwste banen zijn aangemaakt. Al met al, voor ieder wat wils. Voor ons was het een vermoeiend, maar boeiend weekend! Mocht u vragen hebben, horen we dat natuurlijk graag!